14 Ağustos 2007 Salı

Karar

Bloglarda insanların nasıl da hedefleri peşinden gittikleri, kariyeri bırakıp mutlu olmayı seçtikleri gibi örnekleri sıkça görüyorum. Sonra dönüp kendime bakıyorum, risk alamayan kendime...birşeylere kavuşmak için diğerlerinden vazgeçmeyi bilmeyen kendime...ya kendime güvenip yok ya da risk alamayan biriyim ki bence ikisi de. Ama neden? Ben de istediğim işi yapabilmeyi, 'sevdiğim işi yapıyorum ve de üstüne para kazanıyorum' diyebilmeyi istiyorum. Ben de iki yoldan mutlu olacağımı seçmek istiyorum tıpkı Chido gibi, ibeking gibi kariyeri bırakıp sevdiklerime vakit ayırmak istiyorum falan filan...istemek iyi de hareket?

6 yorum:

kakaolusevgi dedi ki...

MERHABA CANIM,ÇOĞU ZAMAN İSTEDİKLERİMİZİ SADECE CESARETSİZLİĞİMİZ YÜZÜNDEN YAPAMIYOR YA DA KAÇIYORUZ.UMARIM SEVDİKLERİNE DAHA ÇOK VAKİT AYIRABİLECEĞİN GÜZEL BİR İŞİN OLUR.
BU ARADA MUTLULUKLAR ÖMÜR BOYU HUZURLA.
GZÜEL PAYLAŞIMLARIMIZA TATLIM :)

Gamzeli dedi ki...

Bence önemli olan sevdiklerimize zaman ayırmak, belkide bir daha önümüze gelen iş gelmeyebilir ama sevdiklerimizide kaybetmeyi göze almamamız gerekli...

Allah herkese hayırlısı ne ise onu nasip etsin..:Amin...

ladybug dedi ki...

Yorumlarınız için teşekkürler arkadaşlar. Ne var ki insan düşününce aynen sizin söylediğiniz gibi düşünüyor ama iş pratiğe gelince...Bi de tabii insan risk alabilmeli yeri gelince

Adsız dedi ki...

Bu arada Chido ve Cenk Cafe Fernando benim aile dostlarım resimleri sitemde var bakarsın canım :)

ladybug dedi ki...

Eda'cım zaten ben onlara ilk senin sitenden ulaşmıştım:) Bu arada sitenden başına gelen tatsız olayı okudum, umarım biran önce çözülür bu sorun da. Sevgiler...

ibeking dedi ki...

merhabalar,

herşeyin bir zamanı olduğuna inanıyorum...o zaman gelince cesaret de geliyor, istek de..demek ki daha bıçak kemiğe dayanmamış..:)